SPLY apuraha EAPC-kongressiin, yhdistyksen jäsenille

Suomen palliatiivisen lääketieteen yhdistys julkistaa haettavaksi apurahaa kattojärjestömme European Association for Palliative Care (EAPC) Helsingissä 29-31.5.2025 järjestettävään kansainväliseen kongressiin osallistumiseen. Haettavana on enintään 30 erillistä apurahaa. Hakuaika päättyy 13.12.2024.

Hakukriteerit:

• Hakijan tulee olla Suomen palliatiivisen lääketieteen yhdistyksen (SPLY) jäsen hakuajan loppuun mennessä.
  • Apurahaa voidaan myöntää siltä osin, kuin työnantaja ei osallistu kongressin rekisteröinti- ja matkakustannuksiin (selvitys työnantajan osuudesta vaaditaan), kuitenkin maksimissaan 500 euroa per myönnetty apuraha.
  • Hakijat, jotka ovat lähettäneet tiivistelmän tai posterin kongressiin, ovat etusijalla apurahoja myönnettäessä.

Apurahan myöntämisestä ilmoitetaan hakijoille henkilökohtaisesti 31.1.2025 mennessä. Apurahan saajan on 3 kk kuluessa sen saannista esitettävä kirjallinen selvitys apurahan käytöstä ja toimitettava se yhdistykselle.

Helsingissä 1.10.2024

SPLY:n hallitus